Intakeformulier Socie App 

Intake

Welkom bij Socie!

    Met de Socie App kun je communiceren, momenten delen, bestanden uitwisselen, evenementen plannen en nog veel meer. De Socie App zorgt voor één centrale en veilige plek voor groepscommunicatie, waarin leden onderling kunnen communiceren en écht met elkaar verbonden worden. De Socie App is volledig naar eigen wens in te richten, wat iedere community uniek maakt.

    Deze vragenlijst is bedoeld om een beter beeld te krijgen van de wensen van uw organisatie. Met als doel om voorafgaand aan ons kennismakingsgesprek te weten waar u naar op zoek bent in een app zodat wij een voorbeeld app voor u in kunnen inrichten. Op deze manier krijgt u snel een goed beeld van wat Socie voor uw organisatie kan betekenen.

    Algemeen
    1. Wat voor soort organisatie vertegenwoordigt u?

    2. Wie zijn de belangrijkste gebruikers van de app binnen uw organisatie?

    Waarom een app?
    3. Wat hoopt u te bereiken met de app? Welke problemen hoopt u op te lossen met het gebruik van de app?

    4. Welke functionaliteit(en) zijn voor u essentieel in de app?

    Top-down communicatie
    5. Wat wilt u communiceren met de leden via de app?

    6. Bestaat er al een website met nieuws of agendapunten die u ook in de app zou willen tonen?

    7. Wilt u ook documenten, bestanden of video’s delen? Zo ja, wat voor soort content zou u willen delen?

    8. Zou u een agenda in de app willen waarin evenementen, bijeenkomsten, trainingen, borrels of vergaderingen kunnen worden toegevoegd? Zo ja, zijn dit meerdere (verschillende) agenda’s?

    9. Zou u push notificaties willen verzenden? Zo ja, waarover zouden deze notificaties moeten gaan?

    Interactie
    10. Mogen leden van de community via e-mailadressen of specifieke contactgegevens in contact komen met de app-beheerders?

    11. Mogen communityleden reacties achterlaten op de content die u deelt? Zo ja, op welke content? (bijvoorbeeld op nieuwsberichten, foto’s, video’s etc.)

    12. Mogen leden of groepen ook onderling communiceren via de app?

    Groepscommunicatie
    13. Zou u groepen willen creëren binnen de app, zoals afdelingen, teams of vestigen, voor gerichte groepscommunicatie? Zo ja, welke?

    14. Zou u deze groepen besloten of openbaar willen maken?

    Leden
    15. Wilt u een ledenlijst tonen in de app?

    Ga bij nee door naar vraag 18.

    16. Moeten leden standaard zichtbaar zijn of moet men naar leden zoeken?

    17. Standaard worden de adresgegevens van een lid weergegeven als ondertitel in de ledenlijst. Welke informatie zou u graag standaard willen weergeven als ondertitel van de leden?

    18. Zijn de e-mailadressen van de communityleden bekend?

    Functionaliteiten
    19. Welke van de onderstaande functionaliteiten zou u willen toevoegen aan de app?

    20. Heeft u nog aanvullende opmerkingen, specifieke vereisten of suggesties met betrekking tot de app?